Poradnia onkologiczna

O poradni

Poradnia onkologiczna Konior Clinic realizuje świadczenia medyczne u osób, u których występuje podejrzenie procesu nowotworowego, u osób z chorobą zdiagnozowaną, w trakcie procesu leczenia, jak i po jego zakończeniu (wizyty kontrolne).

W ramach konsultacji w poradni onkologicznej Konior Clinic przeprowadzane są:

• wczesna diagnostyka chorób nowotworowych (potwierdzająca lub wykluczająca nowotwór),
  • diagnostyka pogłębiona (określenie rodzaju wykrytego nowotworu, stopnia jego zaawansowania, liczby i miejsc ewentualnych przerzutów),
  • konsultacje w zakresie metod leczenia wykrytej choroby nowotworowej,
  • konsultacje w ramach wizyt kontrolnych (po przebytych chorobach nowotworowych),
  • porady w ramach profilaktyki nowotworowej.

Specjaliści zatrudnieni w poradni onkologicznej Konior Clinic konsultują pacjentów onkologicznych w szerokim ujęciu (nowotwory przewodu pokarmowego, nowotwory piersi, skóry, płuc, narządu rodnego, układu moczowo-płciowego, mięsaki tkanek miękkich, czerniak złośliwy, przerzuty nowotworowe do kości).

Do poradni onkologicznej Konior Clinic pacjenci mogą zgłaszać się bez skierowania. Wizyty odbywają się na zasadach komercyjnych (odpłatnie).

Poznaj nasz zespół

lek. Maciej Kozaczka

Lekarz specjalista w dziedzinie onkologii klinicznej.

Absolwent Śląskiej Akademii Medycznej.

Od 19 lat zawodowo związany z Narodowym Instytutem Onkologii im. M. Skłodowskiej-Curie w Gliwicach.
Specjalizuje się w leczeniu systemowym (chemioterapia, immunoterapia, leczenie celowane) nowotworów układu pokarmowego (raka jelita grubego i odbytnicy, raka żołądka, raka trzustki, raka przełyku), nowotworów płuc, raka piersi, raka nerki, raka jądra, raka pęcherza moczowego oraz czerniaka złośliwego .

Porady udzielane są na zasadach komercyjnych, za odpłatnością.

Usługa

Cena