Teleporady – skorzystaj z pomocy lekarzy specjalistów

Szanowni Pacjenci, przypominamy, że mimo ograniczeń wynikających z sytuacji epidemiologicznej, mogą Państwo liczyć na pomoc naszych lekarzy-specjalistów. Porady w formie konsultacji telefonicznej udzielane są tylko pacjentom kontynuującym leczenie (bez wizyt pierwszorazowych), korzystającym z usług finansowanych przez NFZ lub za dodatkową odpłatnością (w takiej sytuacji konieczne jest wcześniejsze uregulowanie płatności przelewem bankowym).

 

Zdalna pomoc lekarska to:

  • profesjonalna ocena i porada lekarza-specjalisty,
  • możliwość uzyskania w formie elektronicznej recepty, skierowania lub zwolnienia lekarskiego,
  • bezpieczna (w czasie epidemii) forma uzyskania pomocy lekarskiej.

 

Jak to działa?

1. Zarejestruj się telefonicznie (tel. 33 815 79 00).
2. Dokonaj opłaty (przelew bankowy) – jeśli korzystasz z tej formy finansowania usługi.
2. Oczekuj na połączenie telefoniczne od lekarza-specjalisty w terminie ustalonym podczas rejestracji.

 

Gotowy?

Korzystając z lekarskiej porady telefonicznej, warto się do niej odpowiednio przygotować:

  • zadbaj o to, abyś podczas rozmowy mógł swobodnie rozmawiać – usiądź w pokoju, wyłącz radio i telewizor, poproś domowników, aby Ci nie przeszkadzali,
  • upewnij się, że Twój telefon jest naładowany, na wszelki wypadek miej pod ręką ładowarkę,
  • przemyśl, o co chcesz lekarza zapytać, a swoje pytania zapisz na kartce (w ten sposób o niczym nie zapomnisz),
  • jeśli posiadasz wyniki wcześniejszych badań, wypis ze szpitala lub inny dokument, który umożliwi lekarzowi skonsultowanie Twojego stanu zdrowia – miej je pod ręką,
  • przygotuj notes i długopis/ołówek – będziesz mógł zapisać zalecenia lekarskie oraz termin kolejnej wizyty/konsultacji.

 



Call Now ButtonZadzwoń i zarezerwuj termin
POZ AOS