Poradnia neurochirurgiczna

O poradni

W Poradni Neurochirurgicznej Konior Clinic udzielane są porady z zakresu neurochirurgii ze szczególnym ukierunkowaniem na choroby kręgosłupa, nerwów obwodowych i leczenie bólu.

Porady obejmują diagnostykę, leczenie farmakologiczne i w razie potrzeby kwalifikacje do leczenia operacyjnego.

Zakres udzielanych porad w obrębie chirurgii kręgosłupa i rdzenia kręgowego:

1. choroby zwyrodnieniowe kręgosłupa
  2. deformacje kręgosłupa, kręgozmyk
  3. nowotwory kręgosłupa i rdzenia kręgowego
  4. urazy i złamania kręgosłupa
  5. osteoporotyczne złamania kręgosłupa
  6. infekcje kręgosłupa

Zakres udzielanych porad w obrębie chirurgii nerwów:

1. uszkodzenia splotu ramiennego
  2. uszkodzenia nerwów
  3. choroby uciskowe nerwów
  4. guzy nerwów

Poznaj nasz zespół

dr hab. n. med. Krzysztof Zapałowicz

Specjalista neurochirurg oraz reumatolog oraz medycyna bólu.
Zakres udzielanych porad: neurochirurgia ze szczególnym ukierunkowaniem na choroby kręgosłupa, nerwów obwodowych i leczenie bólu.

Absolwent Akademii Medycznej w Łodzi (1981 r.). Habilitacja w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi (2019 r.). Doktorat w Wojskowej Akademii Medycznej w Łodzi (1997 r.). Studia z Medycyny Bólu na Uniwersytecie Jagiellońskim (dyplom w 2019 r.). Praca w klinikach i oddziałach neurochirurgii: Wojewódzkiego Szpitala im. M. Kopernika w Łodzi (1982-1992), Szpitala Uniwersyteckiego w Amiens we Francji (1992-1995), Wojskowej Akademii Medycznej/Uniwersytetu Medycznego w Łodzi (1995-2013), Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach (kierował oddziałem w latach 2014-2016), Centralnego Szpitala Klinicznego im. K. Gibińskiego w Katowicach (od listopada 2017), Podoodział Chirurgii Kręgosłupa Szpitala Św. Rafała w Krakowie (od 2019 r.). Autor 80 publikacji oraz 113 referatów przedstawionych na konferencjach krajowych i zagranicznych. Odbył liczne szkolenia z chirurgii kręgosłupa oraz technik leczenia bólu. Wykładowca kursów szkoleniowych.

Usługa

Cena

Porada
$bezpłatna w ramach realizowanego projektu