Poradnia leczenia bólu

O poradni

Poradnia Leczenia Bólu Konior Clinic zapewnia pomoc pacjentom z dolegliwościami bólowymi różnego pochodzenia.

Porady obejmują diagnostykę, leczenie farmakologiczne i w razie potrzeby kwalifikacje do leczenia operacyjnego.

W szczególności z Poradni Leczenia Bólu mogą skorzystać pacjenci, uskarżający się na:

• bóle głowy: migrena, napięciowy ból głowy, nerwoból nerwu trójdzielnego i inne;
  • bóle kręgosłupa powodowane przez zmiany patologiczne różnego pochodzenia, np.: przepuklinę krążka międzykręgowego, zwężenie kanału kręgowego, kręgozmyk, stawy międzywyrostkowe, stawy krzyżowo-biodrowe, utrwalone zespoły bólowe pooperacyjne –
  • bóle korzeniowe: rwa szyjno-ramienna, rwa kulszowa, nerwobóle,
  • bóle w zespołach uciskowych nerwów obwodowych, guzy nerwów.
  • bóle po urazach.

Istotnym elementem leczenia są wykonywane podczas konsultacji w gabinecie blokady przeciwbólowe pod kontrolą USG.

Poznaj nasz zespół

dr hab. n. med. Krzysztof Zapałowicz

Specjalista neurochirurg oraz reumatolog oraz medycyna bólu.
Zakres udzielanych porad: neurochirurgia ze szczególnym ukierunkowaniem na choroby kręgosłupa, nerwów obwodowych i leczenie bólu.

Absolwent Akademii Medycznej w Łodzi (1981 r.). Habilitacja w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi (2019 r.). Doktorat w Wojskowej Akademii Medycznej w Łodzi (1997 r.). Studia z Medycyny Bólu na Uniwersytecie Jagiellońskim (dyplom w 2019 r.). Praca w klinikach i oddziałach neurochirurgii: Wojewódzkiego Szpitala im. M. Kopernika w Łodzi (1982-1992), Szpitala Uniwersyteckiego w Amiens we Francji (1992-1995), Wojskowej Akademii Medycznej/Uniwersytetu Medycznego w Łodzi (1995-2013), Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach (kierował oddziałem w latach 2014-2016), Centralnego Szpitala Klinicznego im. K. Gibińskiego w Katowicach (od listopada 2017), Podoodział Chirurgii Kręgosłupa Szpitala Św. Rafała w Krakowie (od 2019 r.). Autor 80 publikacji oraz 113 referatów przedstawionych na konferencjach krajowych i zagranicznych. Odbył liczne szkolenia z chirurgii kręgosłupa oraz technik leczenia bólu. Wykładowca kursów szkoleniowych.

Usługa

Cena

Porada
$bezpłatna w ramach realizowanego projektu