POLITYKA JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
Naszym podstawowym celem i absolutnym priorytetem jest bezpieczeństwo oraz komfort Pacjentów, co znajduje odzwierciedlenie nie tylko w misji, wizji i wartościach, ale także w indywidualnie ustalanych celach Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Cele strategiczne realizowane są poprzez:
- świadczenie i rozwój usług medycznych tak, aby w pełni spełniały one oczekiwania pacjentów i ich rodzin oraz były realizowane według najwyższych standardów medycznych, z zachowaniem przepisów prawa oraz z należytą dbałością o środowisko naturalne;
- monitorowanie oczekiwań i wymagań stron zainteresowanych;
- podnoszenie kwalifikacji personelu;
- realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii medycznych oraz informacyjnych;
- monitorowanie satysfakcji pacjentów oraz wykorzystanie informacji zwrotnej dla poprawy jakości usług medycznych;
- ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych;
- monitorowanie ryzyk i szans w zintegrowanym systemie zarządzania;
- monitorowanie, pomiar i doskonalenie procesów;
- monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty bezpieczeństwa informacji;,
- zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi.
Zarząd zobowiązuje się do spełnienia wymagań norm PN-EN ISO 9001:2015 i PN-ISO/IEC 27001:2014 oraz ciągłego doskonalenia skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania.